FAQ

  • Za pomocą jakich kanałów płatności mogę zapłacić za zakupy?
  • W jakim terminie realizowane są zamówienia?
  • Jak długo trwa proces zaksięgowywania pieniędzy?
  • Czy realizujecie zamówienia od klientów, którzy na stałe mieszkają poza granicami Polski?
  • W jakim terminie rozpatrywane są reklamacje?
  • Czy mogę zwrócić towar za pomocą przesyłki pobraniowej?
  • Czy istnieje możliwość składania zamówień poprzez wiadomość mailową, unikając tym samym zakładania konta w waszym sklepie?
  • Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
  • Co mam zrobić w przypadku kiedy dostarczony przez kuriera produkt jest uszkodzony?

Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem (brutto)

*Required field